Aanpak

Het publiek heeft genoeg ‘standaard’ sprekers gehoord, evenals dat medewerkers genoeg ‘standaard’ trainingen hebben gevolgd. De behoefte van het publiek verandert. We willen pakkende verhalen door inspirerende mensen. In de huidige markt draait het als nooit tevoren om authenticiteit. Spreken vanuit een gevoel van purpose. Hierdoor verandert ook het trainingsaanbod. Het doel is namelijk een actief en betrokken publiek. En dat bereik je als spreker door volledig comfortabel te zijn met jezelf, met je verhaal en je publiek. HAPPY GOOD TALK traint vanuit authenticiteit professionals op het gebied van spreken in het openbaar. Wij zijn comfortzonevergroters.

IMG_7201 kopieFotocredit: Raymond van Mil

We zijn een jong, fris en creatief bedrijf. In de trainingen werken we volgens de structuur ZIJN, HEBBEN en WILLEN. Wie ben jij als spreker, wat heb je te vertellen en wie wilt wat. Ofwel: authenticiteit, storytelling en contact maken met het publiek. We werken met kleine groepen (minimaal 4, maximaal 8) en trainen op inspirerende locaties (zoals Het Volkshotel te Amsterdam). De trainingen bestaan voor een groot gedeelte uit praktijkoefeningen, zowel vanuit de kunstensector als coaching. We zijn nieuwsgierig naar andere werkwijzen en  halen inspiratie uit onbekende industrieën. Mocht jij je namelijk afvragen wat een fuck-up van een ballerina te maken heeft met een verspreking tijdens de jaarcijferspresentatie, think again. Benieuwd naar dit verhaal? Bekijk dan de ZIJN/HEBBEN/WILLEN-training, incl. gastdocent, en schrijf je in.

Neem direct contact met ons op en ontdek hoe jij jouw publiek actief en betrokken krijgt.