Aanpak

Anno 2018 draait spreken in het openbaar om authenticiteit. De verhalen die we delen, waarvoor we een traan laten of onze handen in de lucht gooien van enthousiasme, zijn van mensen die we inspirerend vinden, die we echt vinden. HAPPY GOOD TALK werkt vanuit deze authenticiteit. Employer branding door middel van een presentatie? Een authentieke spreker met een pakkend verhaal kan dit.

IMG_7052 kopie.jpgFotocredit: Raymond van Mil

We zijn een jong, fris en creatief bedrijf. In de trainingen werken we volgens de structuur ZIJN, HEBBEN en WILLEN. Authenticiteit, storytelling en contact met publiek. Naast theorie, experimenteren we volop. Ook bekijken we andere werkwijzen en industrieën. Mocht jij je namelijk afvragen, wat een fuck-up van een ballerina te maken heeft met een verspreking tijdens de jaarcijferspresentatie, think again. Benieuwd naar dit verhaal? Bekijk dan de ZIJN/HEBBEN/WILLEN training, incl. gastdocent, en schrijf je in.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan direct contact met ons op en ontdek hoe jij jouw publiek in actie krijgt.